Snaga, otpornost, slatka osveta i srećan brak. Ovo su prve reči koje padaju na pamet kada vidite ovaj izuzetni časovnik. Ovaj sat će biti momentalno prepoznatljiv ljubiteljima i kolekcionarima satova koje je dizajnirao Alajn Silberstajn, koji će ceniti izuzetan karatker saradnje sa brednom Louis Erard i uživaće u povratku ovog dizajnera u srednji segment.
Javnost će se iznenaditi kada vidi švajcarski sat sa komplikacijama koji je dizajniran u tako izražajnom stilu, koji se pripisuje ovom dizajneru koji je poznat još od 80-ih godina prošlog veka, i još po tako pristupačnoj ceni.
Dizajn ovog sata počinje sa mehanikom: regulator je ekskluzivni kalibar napravljen za Louis Erard.
Ova komplikacija seže daleko u istoriju časovničarstva.
Princip regulator satova je tradicionalno funkcionisao tako da odvoji indikacije od sati, minuta i sekundi kako bi poboljšao hronometarsku preciznost.
Ovo predstavlja temelj na kom su zasnovani satovi brenda Louis Erard, a regulator je u srcu njegovih kolekcija od kada je brend ponovo pokrenut 2003. godine.
Regulator ostaje više nego ikada u centru strategije ovog brenda, objašnjava Alain Spinedi, direktor: „Mi smo se uvek pozicionirali na ulaznoj tački tržišta švajcarske mehaničke izvrsnosti. Regulator je savršeni primer ove tradicije.“
Za Alajna Silberstajna, regulator takođe predstavlja i tehničku, estetsku i filozofsku suštinu: „Sav moj rad je vođen praćenjem i merenjem vremena a moja inspiracija uvek dolazi iz mehanizma.“
Regulator je za njega centralna figura, model za razlaganje vremena na manje komponente koji se fokusira na centralnu minutaru. Međutim, ova komplikacija mu je uvek izmicala: tokom 40 godina koliko se bavi kreiranjem satova, on nikada nije napravio jedan regulator. Stoga je njegovo partnerstvo sa brendom Louis Erard bilo prirodan korak.
Alajn Silberstajn kaže da ga regulator transportuje daleko sve do satova na zgradama koji su kroz istoriju pokazivali vreme pomoću samo jedne kazaljke, ili do satova na železničkim stanicama. To je ono što je poslužilo kao inspiracija za njegov regulator.
Njegov dizajn počinje sa centralno postavljenom minutarom, koja je svedena na najosnovniji oblik indikatora: strelica, velika i žuta na crnoj verziji, i tamno plava na beloj verziji.
Ova minutara pokazuje ka jednostavnim linijama poput onih na satovima koje možete videti na železničkim stanicama, koji su mu poslužili kao inspiracija.
I ostatak sata je dizajniran u istom stilu geometrijske jednostavnosti: pravougaonik, trougao, krug. Prateći prepoznatljiv stil Alajna Silberstajna, kazaljka koja pokazuje sate je zapravo veliki crveni trougao, dok sekunde pokazuje kazaljka u obliku zmije.
Boje prate sličnu logiku, svedene su na osnovni spektar plave, crvene i žute, inspirisane Bauhaus pokretom u umetnosti, što je jedan način da kompanija Louis Erard napravi omaž rodnom mestu modernizma, koji ove godine slavi stoti rođendan.
Poslednji model predstavlja proslavu, savršenu alegoriju za razdragani duh snage koji je oduvek bio inspiracija kompaniji Louis Erard: nezavisnom brendu osnovanom 1929. godine koji je uvek uspevao da napravi sebi mesta u svim tržišnim uslovima.