On je zaposlen u Mazdinom kreativnom dizajnerskom studiju gde poput vajara oblikuje tanke komade lima, praveći od svog posla umetnost. On oblikuje te sjajne listove metala i stvara jedinstvena, unikatna umetnička dela koja dele dizajnerske elemente sa raznim vozilima sa proizvodnih traka kompanije Mazda. Radeći na samo jednom od ukupno 11 delova koji će se spojiti u jedan veliki objekat, Kawano oblikuje Rashin skulpturu koristeći čekiće, klešta i stezaljke. Konačni proizvod biće glatko, blistavo umetničko delo koje prati dizajn aktuelnih Mazda vozila, ali i nagoveštava izgled budućih vozila ove kompanije.
Okružen različitim dizajnerskim projektima i umetničkim delima u nastajanju, on lako može biti personifikacija Mazdinog pristupa dizajnu koji se fokusira na čoveka. To je zato što unikatni radovi Takumi majstora ne bi uopšte štrčali u nekom muzeju savremene umetnosti ili prestižnoj umetničkoj galeriji, ali njihova dela u stvarnom svetu imaju daleko praktičniju i širu primenu.
Rezultati se, međutim, ne svode samo na unapređenje fizičkog izgleda. Radovi Yutake Kawana često u posmatraču bude emocije, uključujući sreću i zadovoljstvo. „Ako ljudi gledaju u moje radove i to u njima pobudi osećaj sreće, onda sam i ja srećan“, kaže Yutaka uz osmeh.
Kako bi stvarao svoja dela, Kawano je morao da izradi sopstvenu, posebnu opremu i napravi posebne modifikacije na kupovnim alatima. Njegovi čekići, dodaci za stezaljke i specijalni nakovnji su modifikovani i konturisani za direktnu, specifičnu upotrebu i sami po sebi predstavljaju svojevrsna umetnička dela. Ima čak i štitnike za ruke od teksasa kako bi bio zaštićen dok stvara magiju. Kawano je pokazao da ume da koristi pukotine u deblu starog drveta kao poluge prilikom oblikovanja metala, a sve to je deo dugogodišnje misije da unapredi sebe, a samim tim i usmeri dizajnersku strategiju Mazde ka budućnosti. Sve što radi, on radi vodeći se monocukurijem, to jest filozofijom koja uključuje besprekorno planiranje proizvoda, dizajn, razvoj i izradu.